Scottsdale - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu Scottsdale - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu

Scottsdale

Door: Lotte en Karin

Blijf op de hoogte en volg Sinan, Lotte, Lyon, Karin

13 Juli 2012 | Verenigde Staten, Scottsdale

Uitgeslapen, gebadderd en naar Scottsdale om te brunchen. In een leuk tentje krijgen we heerlijke gerechten. We hebben inmiddels geleerd om in plaats van de frietjes die ze serveren bij je ontbijt, vers fruit te vragen.
Dit is nergens een probleem, we krijgen meestal heerlijk verse meloen en ananas. Beter toch?
Na het eten rijden we terug naar het resort en vragen bij de receptie shop- informatie.
Uiteraard is er een mall in de buurt en Lyon en Tom zetten ons af bij een prachtig outdoor shopping center. Hier gaan we zo'n drie uurtjes helemaal los.
Victoria Secret kost het meeste tijd....zeker de moeite waard.
Lot slaat opnieuw haar slag, met tasjes beladen worden we om 5 uur opgehaald door de heren. We halen nog een Starbucks en gaan lekker even relaxen in het appartement, dit was wel nodig na al die shop acties. :-)
We plannen en bekijken de route voor morgen, boeken het volgende hotel, 250 km zuid oost van hier in Tombstone.
Om 20.00 gaan we heerlijk eten, helaas alweer een dag voorbij........