Dag 12 - Miami here we come! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu Dag 12 - Miami here we come! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu

Dag 12 - Miami here we come!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Sinan, Lotte, Lyon, Karin

01 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Miami

Zaterdag 1 augustus
Wij vertrekken optijd richting Miami en rijden door het binnenland van Florida via Lake Okeechobee naar Miami. We hebben even getwijfeld of we een hotel zouden boeken in downtown Miami of in South Beach aan het strand en hebben uiteindelijk gekozen voor het laatste. Opnieuw een boeking via Hotwire en weer geluk; het is het Four points Sheraton geworden, recht aan het strand van South beach. Als we in de lobby moeten wachten omdat de kamers nog niet klaar zijn, vraagt Lyon of ze misschien kon vertellen hoe lang het ging duren voordat er een kamer vrij is met een kingsize bed. De dame aan de balie zegt “it’s your lucky day”, ze blijkt n.l een tekort te hebben aan kamers met 2 queensize bedden (kleinere bedden) en geeft ons dus graag de kamers met de kingsize bedden…. Laten deze kamers nu toevallig al wel klaar zijn en 2 suites zijn… Lucky us toch?
Als we de koffers op de prachtige kamers hebben gezet lopen we snel naar het strand van Miami Beach. Het is prachtig en al snel nemen we een duik in de zee. Het water is nét soep, super warm. Als het bij het zwembad wat rustiger is gaan we op de heerlijke ligbedjes liggen en nemen we ook nog een duik in het zwembad.
S ‘avonds gaan we naar Lincoln Road, een heerlijke plek met terrasjes en winkels waar we gezellig en uitgebreid eten.