Dag 11 - Shoppen! - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu Dag 11 - Shoppen! - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu

Dag 11 - Shoppen!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Sinan, Lotte, Lyon, Karin

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Vrijdag 31 juli
Als we wakker worden schijnt de zon en na het Subway ontbijt (klinkt als fast-food, Is het waarschijnlijk ook, maar toch is het erg vers en gezond als je het broodje wegdenkt vinden wij) duiken we het zwembad in. Als we net heerlijk gesetteld zijn begint het enorm te waaien en grote donkere wolken trekken zich samen boven ons. We trekken ons terug onder de patio maar ook daar worden we nat. Jammer maar helaas…. We maken een nieuw plan en wat kan het anders zijn op deze regenachtige maar warme dag dan shoppen in de mall? Lyon set ons af en we gaan 3 uurtjes helemaal losssss.
Als hij ons ophaalt is het al laat en gaan we terug naar het restaurant waar we de eerste avond ook hebben gegeten. Opnieuw is het er erg gezellig en het eten heerlijk . We duiken vroeg ons bed in want morgen vertrekken we vroeg naar Miami

• 04 Augustus 2015 - 08:45

Lieke Broeders:

Shoppen?! Dacht al wanneer komt dit hoofdstuk ;-)
    Jullie hebben al heel wat moois gezien. Je schrijft goed Karin, leuk om te lezen! Benieuwd wat jullie in Miami beleven op dit moment.
    Geniet ervan, maar dat doen jullie zeker zo te lezen!
    Liefs Lieke