Dag 2 - Orlando! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu Dag 2 - Orlando! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu

Dag 2 - Orlando!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Sinan, Lotte, Lyon, Karin

22 Juli 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Woensdag 22 juli
Vroeg wakker, 5.30 uur in Miami maar dat is logisch met 6 uur tijdverschil. We ontbijten in het hotel, daarna vertrekken Lyon en Sinan naar de auto verhuur maatschappij om 2 uur later terug te komen met een Wrangler Jeep! Verbaasd horen we aan de auto die we geboekt hebben er niet meer was. Ze konden kiezen; of 2 kleine auto’s (geen optie omdat Sinan 24 en dus nog geen 25 jaar is. Een regel waar ze opeens erg soepel mee om gingen!) Of veel bijbetalen voor een andere auto: ook geen optie! Gelukkig werd er meegedacht en kregen ze deze gave jeep mee die we in Orlando mogen omwisselen voor de juiste auto.
Maar goed, leuke jeep , maar hoe past alles in vredesnaam erin? Na passen en meten, koffers tussenin, onder onze voeten en benen in de nek vertrekken we naar Orlando.
In Orlando vinden we al snel waar we moeten zijn en wisselen we de auto. Minder stoere uitstraling, dat wel, maar gelukkig veel meer ruimte. Alle koffers passen en we hebben nog ruimte over. Nu kan de reis echt beginnen..
We rijden naar ons hotel wat er ook prima uitziet. Bij het inchecken bedenk ik me dat we nog ergens een VIP pas hebben van onze vorige reis. We worden meteen als VIP’S behandeld, ze worden nog aardiger en de kamers krijgen een upgrade: we krijgen een juniorsuite! Prachrige kamers, groot en met zithoek, tof omdat we 2 nachten blijven.
We gaan boodschappen doen bij de Walmart en verbazen ons weer over groot, groter, grootst… alles is er verkrijgbaar in alle kleuren en maten. Als het avond is gaan we opzoek naar een restaurantje maar vinden naast alle ketens alleen een Italiaans pizza tentje. Niks mis mee want we zijn moe en hebben honger. Ook hier is het groot groter grootst; de glazen , de borden en de pizza’s. Om ons heen worden de borden leeg gegeten en als dat niet lukt verschijnen de doggybags. No problem. na het eten duiken we ons bed in, moe maar voldaan.