Bijnaaaaaa in New York City! - Reisverslag uit Princeton, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu Bijnaaaaaa in New York City! - Reisverslag uit Princeton, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu

Bijnaaaaaa in New York City!

Door: Lotte en Karin

Blijf op de hoogte en volg Sinan, Lotte, Lyon, Karin

30 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Princeton

Vanmorgen een keertje lekker rustig aan gedaan en op ons gemakkie vertrokken richting Princeton, onze laatste stop voor New York. Onderweg komen we een typisch Amerikaans eettentje tegen waar we brunchen. We krijgen een kaart met 100e keuze's en Lyon kiest veilig, een eitje met spek en toast. Tom heeft zin in Pancakes met aardbeien en helaas waren onze ogen weer veeeeeel groter dan onze buik. We kiezen voor de specialiteit van het huis; Pancakes met kaasvulling en fruit met slagroom er boven op. Klinkt erg lekker zou je zeggen? En voor een keer moet het toch kunnen.....
Op je bordje ziet het er ook nog lekker uit, maar dan....
1 hap en je zit bom vol! Het is niet eens lekker! Nog sterker, het is gewoon smerig, we laten bijna alles liggen en zijn voor de hele dag genezen. Met ... neigingen zitten we in de auto, dat dus nooooit meer!
Naja, we hebben in ieder geval geprobeerd om ons als echte Amerikanen te gedragen!
Tom is het trouwens wel gelukt alles weg te krijgen.... Lyon heeft alleen maar erg hard zitten lachen!
Via Philladelphia rijden we naar Princeton. We zijn er redelijk op tijd en moeten even wachten tot onze kamer klaar is. Bij de Wal Mart doen we onze boodschappen, Tom vindt de cd van zijn dromen en even later zitten we in onze suite. Jammer genoeg geen buiten zwembad (heeerlijk weer) dus we besluiten iets verderop een terrasje te pikken! Iedereen aan de cola light en Karin pakt een heerlijke Mojito!
Om ons heen zien we heerlijke gerechten voorbijkomen dus we besluiten hier ook iets te eten! Weer op terug op de kamer en genoeg tijd voor ons reisverslag en een filmpje!
Morgen eerst een ontbijtje in het hotel en dan op naar New York City!
We kunnen niet wachten....