Bijna in Washington - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu Bijna in Washington - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu

Bijna in Washington

Door: Lotte en Karin

Blijf op de hoogte en volg Sinan, Lotte, Lyon, Karin

28 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Alexandria

Rond half 9 wakker en meteen gedoucht en op weg naar Alexandria (Maryland) . Dit is een plaatsje onder Washington (eigenlijk er tegen aan) .In het plaatsje is de sfeer van 1749 , toen het werd gesticht goed bewaard gebleven. Vanuit de stad is Washington goed bereikbaar. Het heeft een levendige haven en een oud centrum. De huisjes in het centrum zijn oud en doen ons zelfs aan Nederland denken. Er liggen zelfs “kinderkopjes “. De geveltjes zien er Europees uit.
We checken in bij het Westin Hotel en relaxen eerst even op onze mooie kamer. Helaas is er geen internet dus met name Tom en Lotte zullen het even zonder moeten doen.
Rond 7 uur vertrekken we naar het oude centrum en verkennen we de omgeving. Leuk, maar ontzettend veel antiekzaken en veel dezelfde winkeltjes. De restaurantjes zijn naar onze mening te chique en te duur!
Dan toch maar een Mac of KFC????? We rijden naar de rondweg waar al die fastfoodketens te vinden zijn , Lyon en Tom verheugen zich al enorm maar helaas… een leuk Italiaans restaurant verschijnt voor ons! De dames overtuigen de heren en een half uurtje later zitten we aan een heerlijke pizza en een glaasje wijn!
Morgen Washington!!!!

• 29 Augustus 2009 - 22:16

Marion:

Dus al die kilometers achter de rug.
    Dan lekker bijkomen.Ik ben niuwsgierig naar Washington, dus laat maar weer weten.
    Wij zijn net terug uit Goirle, morgen staat Inno in de finale bij ltc. Ik ga nu ook mijn bed opzoeken.Geniet maar weer en de groeten

• 30 Augustus 2009 - 03:57

Liza:

Weer heb ik genoten van jullie super leuke verslagen!!

Jullie kunnen er weer een paar mooie daagjes bij op tellen.

Heel veel plezier morgen en de komende daagjes en ben weer erg benieuwt na jullie komende verslagen!!

Liefs