Sarasota dag 2 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu Sarasota dag 2 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu

Sarasota dag 2

Door: Lotte en Karin

Blijf op de hoogte en volg Sinan, Lotte, Lyon, Karin

17 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Sarasota

Oke, we hebben een jarige! Even probeerde hij er gebruik van te maken dat hij al eerder jarig was (in Ned) , n.l 4 uur 's middags hier zodat hij extra lang een feestje zou kunnen vieren! Maar daar trappen we dus niet in!
5 jaar geleden zaten we ook in Amerika en kochten toen een leuk Indiaantje voor hem...
Toen werd hij 12 dus dat kon; maar nu is het moeilijker! Nergens iets met gitaren of wat er op lijkt!
Hij moet het dus maar tegoed houden!In New York gaan we naar het Hardrockcafe dus geven we hem daar wel iets toepasselijks!
Tom mag wel vandaag de regie bepalen dus vragen we hem wat we gaan doen! Gisteren hebben we nog een dagje hier in dit hotel bijgeboekt.
Tom wil graag naar het strand dus dat doen we dan ook. Eerst ontbijten aan het strand in een soort cafetje aan de boulevard. We (de dames) laten ons opnieuw verleiden en bestellen pancakes met bosvruchten. Kan toch niet zo slecht zijn zou je denken.....
Dus wel! We kunnen niet over ons bord heenkijken en als extra-tje zit er een dikke dot slagroom op! Oeps!!
En dat als ontbijt! Dan maar geen lunch dus vanmiddag!
Tom heeft nadrukkelijk gevraagd GEEN gekke dingen te doen vandaag (b.v een Happy birthday ofzo in het restaurant) dus doen we dat maar niet.
Na het zware ontbijt (nee nee, we hebben het niet helemaal op!)gaan we lekker aan het witte strand liggen. Het is erg gezellig, niet al te druk en vooral het zand is erg appart. Het lijkt alsof het zout is , zo fijn is het maar dan een beetje geler. Het wordt ook niet warm. Heel vreemd.
We smeren ons goed in met factor 30 maar komen pas later op de dag er achter dat het helaas geen waterbestendige zonnebrand is! We zien werkelijk knalrood! (vooral de achterkant)
Na ons strandbezoek gaan we naar het hotel waar we lekker aan het zwembad gaan liggen. Wat een luxe!
Daarna lekker douchen en straks naar het gezellige winkelcentrum om wat te eten en Toms verjaardag verder te vieren.
Wij (Lot en Karin) zijn extra aardig tegen hem want hij bepaalt de regie en wij willen errug graag nog shoppen............
Wordt vervolgd!