Miami dag 2 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu Miami dag 2 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu

Miami dag 2

Door: Lotte en Karin

Blijf op de hoogte en volg Sinan, Lotte, Lyon, Karin

16 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Miami

Zaterdag weer vroeg op, en op zoek naar een leuk adresje voor een lekker ontbijt!
Een gezellig klein eettentje gevonden. De spaans sprekende eigenaar is super vriendelijk (zoals de meeste mensen hier) en maakt heerlijke uitsmijters. De meeste mensen zijn trouwens afkomstig uit Zuid Amerika en er wordt hier meer Spaans dan Engels gesproken.Aanwijzingen in het verkeer zijn ook meestal in het Spaans. Toch vreemd voor Amerika! Na het ontbijt met een monorail een rondje downtown gemaakt. Volgens de boeken erg spectaculair, wij wisten niet hoe snel we eruit konden . SAAI!
Daarna terug naar het hotel en de auto voor laten rijden( jaja, zelfs dat zat bij de prijs in!) en naar Byscane island gereden, de noordelijkste van de Florida Keys. Leuk, maar ook niet echt heel indrukwekkend! Vonden we Miami South Beach, waar we de avond van te voren waren toch echt leuker! Dus opnieuw naar Lincoln Av. Terrasje gepikt maar helaas begon het te regenen. En het kan hier tekeer gaan.....Maar net zo snel als de regen komt verdijnt deze ook weer.Na regen komt er hier dus letterlijk weer zonneschijn!
De dames even geshopt (JAJA!!) de heren opnieuw een terrasje!
We kennen nu de winkelstraat van binnen en buiten!
Terug naar het hotel en 's avonds een heerlijk restaurantje opgezocht op de plek waar Robbert ons gewezen had de avond van te voren.
Vroeg naar bed!