Dag 16 - Bye Bye Miami! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu Dag 16 - Bye Bye Miami! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu

Dag 16 - Bye Bye Miami!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Sinan, Lotte, Lyon, Karin

05 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Miami Beach

Dinsdag 5 augustus.
We checken zo laat mogelijk uit en rijden richting het hotel wat Lotte en Sinan geboekt hebben bij het vliegveld . We doen een laatste poging om bij de Ihop te brunchen, een typisch Amerikaanse, tent waar je tientallen verschillende pancakes kunt eten. (heet ook niet voor niets International House of Pancakes) We hebben deze vakantie al eerder pogingen gedaan om daar te eten maar iedere keer stonden er rijen mensen te wachten. Nu hebben geluk, er staan maar een paar wachtenden voor ons, hoe is het mogelijk.
De menukaart is erg bijzonder, bedenk een pancake en hij staat er op. Met zoet, chocolade, slagroom, vlees, fruit, vis, kaas, jam, kip en daarnaast nog waffles, burritos, eigerechten en diverse toetjes. De mensen om ons heen zijn zo dik dat ze tussen de tafels en stoelen geplet worden omdat ze anders niet passen. Je kunt er zelfs cadeau cheques krijgen van de Ihop, hoe bizar.
Maar goed, het eten smaakt redelijk, zeker als je honger hebt. We merken wel dat we erg lang een vol gevoel houden.
Nadat Lotte en Sinan ingecheckt hebben rijden we nog naar Bayside, een gezellige plek aan de haven waar we 6 Jaar geleden ook geweest zijn. We genieten aan de gezellige haven nog van een cocktail en rijden terug naar het hotel. Daar pakken Lyon en ik onze koffers en met 4tjes rijden we naar het vliegveld. Om 9 uur vertrekt onze vlucht naar Denver waar ons nieuwe avontuur zal beginnen. Lotte en Sinan vliegen morgen naar huis. Op het vliegveld brengen we de auto weg en drinken we nog een laatste drankje. Het afscheid valt zwaar….