Dag 10 - krokodillen jacht - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu Dag 10 - krokodillen jacht - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu

Dag 10 - krokodillen jacht

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Sinan, Lotte, Lyon, Karin

30 Juli 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Donderdag 30 juli.
We ontbijten in het hotel en besluiten even op TripAdvisor te kijken wat er allemaal in de buurt is aan bezienswaardigheden. We besluiten om naar Myakka National State Park te rijden. Volgens TripAdvisor is het een prachtig park met veel bezienswaardigheden en actie…
We rijden het prachtige pak in en ze hebben echt niet teveel gezegd; de natuur is er adembenemend. Overal zitten prachtig gekleurde watervogels en aan de bomen hangen lange slierten tot in het water. Die (bomen met) slierten die trouwens bijna in heel Florida te vinden zijn komen ons bekend voor…. Wij kopen dit bij een tuincentrum in een doosje om bloemstukken en kransen te versieren onder de naam Tirlantia. Hier hangt het dus overal aan de bomen!
We rijden door tot aan het grote lake Myakka en zien net de laatste boot voor onze neus vertrekken. Maar er liggen wel kano’s….. Ook leuk toch? We overtuigen Lyon dat het echt heel leuk is en dat je dit zeker 1 keer in je leven gedaan moet hebben, zeker tussen de krokodillen!!!
Lyon is moeilijk te overtuigen maar met 3 tegen 1 lukt het toch en we lopen naar een Indiaans echtpaar wat de kano verhuurt. Toch nog maar even checken of het werkelijk niet gevaarlijk is, maar nee, de krokodillen zijn hier overal en zolang je in de kano blijft is er niks aan de hand
“In de kano blijft“ jaja…..