Dag 9 - Sinan dag - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu Dag 9 - Sinan dag - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu

Dag 9 - Sinan dag

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Sinan, Lotte, Lyon, Karin

29 Juli 2015 | Verenigde Staten, Sarasota

Woensdag 29 juli
We slapen uit en vertrekken naar UTC, een prachtig nieuwe mall en nog wel de grootste van Florida. Als dat niet goed gaat komen…
Sinan heeft na enig speurwerk een mall gevonden waar ook een Apple store is. Hij gaat vandaag opzoek naar een Apple watch. De mall is prachtig, spiksplinternieuw en erg Amerikaans. De winkels zijn prachtig en chique. De Apple store is groot en als ze merken dat Sinan een potentiële koper is duiken er al snel meerdere verkopers op Sinan af. Hij laat zich uitgebreid voorlichten en na een klein uurtje staat daar de trotse eigenaar van een Apple watch. We hebben inmiddels honger gekregen en brunchen in The Cheesecake Factory. Het hangt er met de benen buiten dus het moet er wel goed zijn denken we. We zijn inmiddels gewend dat er bij verschillende restaurants wachtrijen staan en dat je een soort van beeper mee krijgt, vervolgens ergens mag wachten en als je aan de beurt bent gaat dat ding trillen dan moet je je melden en krijg je een tafel. Buiten is er eigenlijk altijd wel plek, bijna niemand wil hier buiten zitten omdat het vaak te warm is. Binnen is het trouwens meestal te koud, het is al een paar keer voorgekomen dat we zelfs een trui uit de auto hebben moeten pakken. We eten er heerlijk, opnieuw een zalige salade met verse tonijn en wasabi mayonaise. De heren eten een heerlijke omelet met alles erop en eraan.
Eenmaal terug in het hotel duiken we het zwembad in en genieten we van de prachtige omgeving en het heerlijke weer. Die avond halen we snel wat fast-food omdat Sinan zich al weken heeft verheugd op deze avond. Het nieuwe seizoen van zijn favoriete serie ‘Suits ‘ start hier en hoe leuk is het dan om het hier te kijken. Zijn dag kan niet meer kapot…