Dag1 - Vertrek! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu Dag1 - Vertrek! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Sinan, Lotte, Lyon, Karin Hest & Ural - WaarBenJij.nu

Dag1 - Vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Sinan, Lotte, Lyon, Karin

21 Juli 2015 | Verenigde Staten, Miami

Dinsdag 21 juli 2015
Om klokslag 6 uur staat opa voor de deur en wij staan, hoe is het mogelijk, klaar!
We vliegen pas om 11 uur maar we willen geen risico lopen op te laat komen en dus stress, dus zijn we vroeg op gestaan. Opa zet ons keurig voor de deur af een we checken meteen in. Bijna 3 uur voor vertrek dus hebben we tijd genoeg om te doen waar we goed in zijn …shoppen!
Lyon past onder het genot van een kop koffie en de krant op de spullen en wij verdwijnen in de taxfree zone om na 2 uurtjes zonder tasjes (jaja) terug te komen.
We stappen in het kleine vliegtuig met als eerste bestemming Madrid. Na een prima vlucht van ruim twee uurtjes landen we in Madrid. We lopen een half uurtje naar de gate en eten er een klein hapje. Precies optijd staan we bij gate 4 naar Miami. We merken al snel dat er steeds mensen tussenuit geplukt worden voor en extra check en ook Sinan mag in dat rijtje gaan staan. Helaas duurt het allemaal iets langer dan gehoopt en worden wij al verzocht om te boarden…zonder Sinan. Nadat ze ons verzekerd hebben dat het vliegtuig niet zonder hem (en de anderen die ook een extra check kregen) vertrekt besluiten we te luisteren. Sinan volgt al snel en even later zitten we in de lucht.
Precies 9 uur later vliegen we over de Bahamas en even later zien we Miami liggen. We bereiden ons voor op weer heel wat controles maar dit keer valt het mee. Het duur alleen vreselijk lang, er staan rijen bij de douane. Er worden afdrukken genomen van alle 10 de vingers, naar de reden van ons verblijf gevraagd en dan mogen we door. We nemen een taxi naar het eerste hotel en we checken in. Het hotel is prima, zeker voor de eerste nacht. We lopen even richting een bank, pinnen, en eten nog wat (hoe kan het anders) bij de Burger King. Raar als je je bedenkt dat het in Nederland 4 uur in de ochtend is…